četvrtak, 27. svibnja 2010.

**sve je tuzno kad nisi tu... nema sunca na prozoru...samo kise po obrazu...stalno padaju**


Pokušavam prenijeti osjećaje u riječ, ali baš i ne uspijeva... kako dani i dalje prolaze, tako i moja ljubav prema tebi raste.. Nisam nikad mislila da imam toliki kapacitet za voliti nekoga ovom mjerom kao što volim tebe... a moja ljubav za tebe i dalje raste... raste izvan područja mog srca..čini se da si postao razlog mog življenja. Nemam drugih riječi kojima bi opisala a da ti to osjetiš...shvatiš...

 

Tako mi nedostaješ, i znaš svaki dan je jednak onom prije, razmišljam, mislim na tebe, nadam se da ćeš opet biti samo moj.... ima dana kada poželim da te nisam upoznala, ali vjerujem da si mi poslan sa razlogom, da me naučiš voljeti...

 Armine  trebam te, volim te :(

Nema komentara:

Objavi komentar