četvrtak, 27. svibnja 2010.

HvaLLa ti Što Postojis!!



S tobom sam postala najsretnija osoba na ovom svijetu, nema te osobe koja bi te mogla zamijeniti...
U mom srcu postoji samo mjesto za tebe...i moje srce samo tebi pripada...
Volim te odavde do neba, i jos više...
Jednostavno, moj život ne bi imao smisla bez tebe.

Ja sam prošla sve na putu ljubavi,
svaku bitku gubila sve dok nisi došao ti.
Mislila sam da je kraj, da ne vrijedi živjeti, ipak nije uzalud onog pravog čekati.
SAD ZNAM DA TI SI JEDINI, ti si me promijenio, srce mi se slomilo, ti si me oživio.
Više neću lutati, nemam razloga za to,
U TEBI SAM NAŠLA SVE ŠTO SAM SANJALA.
Ja sam prošla sve i nisam imala kud,
sve staze i sve prečice, bezbroj puta kao luda.
Mislila sam da je kraj, da višse neću voljeti,
ipak nije uzalud onog pravog čekati.


Ne! Nisam te zaboravila niti cu! :(

Nema komentara:

Objavi komentar